Obuwie damskie - kolekcja wiosna-lato 2013 <br> Hammer - Producent obuwia damskiego
0  szt. Wartość: 0.00zł
KOLEKCJE
Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.sklep.hammer.net.pl , prowadzony jest przez firmę PPHU Hammer.


  OFERTA



Towar może nie być zgodny w 100% z obrazkami i innymi plikami go reprezentującymi zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę.


  DOSTĘPNOŚĆ

Towary prezentowane w sklepie, są towarami z aktualnej kolekcji (wiosna-lato, jesień-zima).Po tym okresie, dostępność i cena każdego produktu może się zmienić. Możliwa jest sytuacja, że niezależnie od naszych starań, sprowadzenie towaru w podanym terminie nie będzie możliwe, w takim przypadku sklep zobowiązuje się powiadomić o tym klienta i wskazać termin realizacji zamówienia.



  SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Czas realizacji zamówień wynosi do 7 dni roboczych, liczony od daty odnotowania płatności za zamówienie na naszym rachunku bankowym, do daty wysłania zamówionego towaru do Klienta. (W celu przyśpieszenie terminu realizacji prosimy przesyłać potwierdzenie przelewu na adres e-mail: hammer@hammer.net.pl).  W przypadku, gdy na formularzu zamówienia dane Klienta będą niekompletne, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Prosimy o podawanie numeru telefonu, aby w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów możliwe było szybkie ich rozwiązanie. Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się w wyznaczonym miejscu podając następujące dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu są niezbędne do wysłania zamówienia (lub zalogować, w momencie gdy rejestracja miała miejsce wcześniej)
Zamówienia z wysyłką za granicę mogą być zrealizowane tylko po uprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu internetowego.


  KOSZTY PRZESYŁKI

Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki. Koszty i sposób wysyłki są dostępne do wyboru w trakcie wypełniania formularza zamówienia i są uzależnione od aktualnych cen Poczty Polskiej i firmy kurierskiej

Koszty przesyłki za granicę ustalane są indywidualnie w każdym przypadku


  PŁATNOŚĆ

Płatność za zamówienie jest możliwa:


 przelewem zwykłym (przedpłata),


Istnieje możliwość wysłania przesyłki również za pośrednictwem firmy kurierskiej według jej cennika. Wysyłki zagraniczne prosimy uzgadniać drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienia kilku produktów możemy pakować jako jedną przesyłkę po wcześniejszym uzgodnieniu.


Numer konta bankowego sklepu:
68 1140 2017 0000 4102 0431 3938

Kwotę należności za zamówienie należy przelać na w/w konto bankowe, wpisując w tytule przelewu swoje imię, nazwisko i numer zamówienia. Np.:
Anna Kowalska
zamówienie nr. 120

W przypadku, gdy zamówienie zostanie niezrealizowane z przyczyn od nas niezależnych, kwota za całość zamówienia lub jego niezrealizowaną część będzie zwracana na konto klienta.

 

 


  DOSTAWA
 

Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem:


 Poczty Polskiej (koszt: 15zł)

 firmy kurierskiej OPEK (koszt: 15zł)


Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane złą pracą Poczty Polskiej i innych przedsiębiorstw kurierskich. Jeżeli przesyłka nie dotrze do klienta w gu 14 dni od daty jej wysłania, należy na adres e-mail sklep@hammer.net.pl przesłać informację o niedoręczeniu przesyłki.
 

  REKLAMACJE I ZWROTY

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 10 dni od daty odebrania paczki, bez podania przyczyny.
Produkt nie może mieć śladów używania.
Koszt nadania paczki ze zwrotami ponosi klient; przesyłki za pobraniem lub inne, za które płaci odbiorca nie będą przez przyjmowane. Produkt powinien być przysłany przez klienta na adres: PPHU Hammer ul. Zgierska 73; 91-463 Łódź Zwrot powinien być wysłany Pocztą Polską lub kurierem jako przesyłka polecona. Taki sposób nadania przesyłki gwarantuje jej bezpieczeństwo. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki zaginione.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu pieniądze przekazujemy przelewem bankowym. Jeśli Klient woli otrzymać przekaz pocztowy pomniejszamy jego wartość o 5,00 zł (cena usługi).

UWAGA!!!
W przypadku, gdy opakowanie, w którym dostarczono przesyłkę nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności osoby dostarczającej lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.


  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez naszą firmę Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn.29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133, poz. 883).

 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego. 

Kontynuuj